Tin din capul locului sa spun ca nu veti vedea in topul/recomandarile mele, seriale de genul Friends – Seinfeld – Two and a Half Men sau girly stuff gen Gossip Girl ( desi poate unii ati include aici si Vampire Diaries).
Am ales numai seriale vazute in ultimii 5-6 ani. Prin urmare, doua din serialele pe care le-am indragit cel mai mult, nu apar in top ( AirWolf si Dark Angel ). De asemenea, serialele cu mai mult de 4 sezoane tind sa devina plictisitoare si chiar le scade calitatea. (Exceptia de la regula, Dexter).
Bun, sa incepem:
10+. Arrested Development – pentru mine a fost o comedie enervanta, … poate de asta am si mentionat-o.
10. Flash Forward – o drama SF misterioasa care n-a reusit sa traiasca decat un sezon. Pentru mine a fost ok si atat, insa mai erau lucruri de lamurit. Dar, cum ne-am obisnuit deja, americanii anuleaza serialele cu poveste buna, dar care nu aduc destui bani.
9. The Walking Dead – filmele cu zombie sunt catalogate din prima ca fiind proaste, insa acest serial m-a surprins.
8. The Vampire Diaries – un serial cu vampiri si varcolaci care este in top pentru simplul fapt ca nu te plictiseste.
7. Prison Break – doua sezoane de exceptie, plus inca doua care au tras in jos aceasta serie, insa tot si-a gasit loc in acest top.
6. Firefly – un SF care merita continuat, insa acest lucru nu s-a mai intamplat.
5. Spartacus: Gods of the Arena – gladiatori, arene, nisip, sange, violenta, sex, toate imbinate intr-o mini serie care merita urmarita.
4. Spartacus: Blood and Sand - Spartacus, drama, arene, nisip, sange, violenta, sex, toate imbinate intr-o mini serie care merita urmarita.
3. Dexter – merita urmarit. Cel mai bun serial crime/mystery
2. True Blood – cel mai bun serial despre vampiri si alte entitati.
1. Game of Thrones – nu este de spus decat atat: fascinant.
gg goldy bun top
interesant, ar mai fi cateva destul de bune dar e totusi topul tau, insa ca o mica complectare insa la categoria merita continuat but never happend ar mai fii de mentionat unul Stargate – Univers
da la fel as zice si eu
eu zic ca pe 3.breakout kings pe 2.oz si pe 1 prison break